סודות השיווק בפייסבוק

הערכה השלמה להצלחה עסקית בפייסבוק

אוגוסט 2010

הערכה השלמה להצלחה עסקית בפייסבוק מאפשרת לכל בעל עסק ומשווק ללמוד כיצד להשיג תוצאות משמעותיות עבור העסק שלהם.
בין אם את/ה בתחילת דרכך ועוד לא הצטרפת לפייסבוק ובין אם כבר יש לך דף אוהדים מכובד, קבוצה או פרופיל – הערכה הזאת תתאים לך.

מעל 11 שעות של תוכן בוידאו ובאודיו, מלווה בהסברים מדוייקים המשלבים תובנות של שיווק שעובד ברשת חברתית, גישה נכונה והבנה טכנית.
בוידאו תוכל לראות את המסך ולהבין מיד איך ליישם את השיטות המובאות בערכה לטובת העסק שלך.

לקוחות העתיד שלך מחכים!

עם 500 מליון משתמשים פעילים ו-3 מליון ישראלים, הלקוחות שלך כבר שם ומוכנים להתחבר אל העסק שלך, לו רק תעשה את זה בדרך נכונה אשר מתאימה לרשת החברתית.

שיווק חינמי, כיפי ואפקטיבי

  • תלמד איך ליצור רשימת דיוור חינמית שהולכת וגדלה.
  • איך להגיע אל קהל יעד מפולח.
  • להגדיל את כמות המבקרים באתר שלך, את אפקטיביות הביקור שלהם ולמכור יותר בקלות.
  • לרתום את הלקוחות הנוכחיים שיעשו את השיווק בשבילך, בלי מאמץ מצדם.
  • לחסוך אלפי ש”ח על פרסום בפייסבוק.
  • פרק שלם מוקדש לשיכלולים בדפי אוהדים וקודים מוכנים שיהפכו את הדף שלך למוביל בתחומו. (קראו על כך בהמשך)

בעזרת הערכה תלמד במהירות את הסודות שמביאים עסקים לתוצאות מדהימות בפייסבוק, כיצד להנות מהשימוש בפייסבוק ולהפוך אותו לכלי עבודה שיביא לך זרימת לקוחות קבועה.

אל תבזבז זמן על פעולות לא יעילות בפייסבוק

אני רואה כל כך הרבה אנשים שמשקיעים זמן יקר בלעשות פעולות שכל כך אינן אפקטיביות, זה כואב לראות את זה, במקום להשקיע זמן עם המשפחה שלהם, בנתינת השרות שלהם, בעצמם או בהצלת העולם הם משקיעים את זמן בלעשות בפייסבוק דברים שהם חושבים שאולי יעזרו להם לעסק:

מוסיפי החברים הסדרתיים,
בעלי קבוצות שלא יודעים להשתמש בהם,
מזמיני החברים לארועים שלא מביאים תוצאות,
המבלים שעות בהקלקות אינסופיות לסמן עוד אדם ועוד אדם למטרה זאת או אחרת.
כל כך הרבה מלכודות של ביזבוז זמן יש בפייסבוק, וכל כך הרבה עסקים נופלים בהם עד שהם מתייאשים ומצהירים לעולם ש”השיווק בפייסבוק לא עובד”, הם צודקים עם הסתייגות אחת – השיווק בפייסבוק לא עובד עבור מי שלא יודע איך לעשות אותו. נקודה.

למי שיודע לעשות שיווק בפייסבוק, השקיע זמן בללמוד מה נכון ומה לא נכון לעשות, מה עובד ומה לא – אלו הם האנשים שיעשו כסף וישיגו תוצאות ואהדה בפייסבוק.

אני מזמין אתכם, עסקים שעוד לא נכנסו לפייסבוק ועסקים שכבר שם ורוצים לשפר את התוצאות שלהם בפייסבוק, לפתוח את עצמכם להזדמנות לחסוך המון שעות עבודה, ולקבל תוצאות מצויינות מפייסבוק.

לרכישה מלאו את הפרטים ועברו לדף התשלום

שם פרטי *
טלפון *
דואר אלקטרוני *

הדרכתי וליוותי עשרות עסקים להצלחה בפייסבוק

בשנה האחרונה עבדתי עם עשרות לקוחות על נוכחות הפייסבוק שלהם, ראיתי את הסיבות לכך שחלקם הצליחו בגדול וכמעט בין לילה,
וזהיתי את אותן נקודות נסתרות שעוצרות אחרים מלהצליח.
מתוך הנסיון הזה פיתחתי עבורכם נוסחאות בדוקות לעבודה מוצלחת ברשת החברתית.

עמרי היקר!
ברצוני לומר תודה מעומק הלב על ההדרכה שנתת לי לגבי פתיחת קבוצות בפיסבוק.
מכיוון שלא היה לי מושג בכלל איך להתחיל ההדרכה איתך היתה בעלת ערך גדול עבורי.
ההדרכה נעשתה דרך המחשב כך שיכולתי לשמוע אותך ואתה יכולת לראות את המחשב שלי ולהדריך אותי צעד אחר צעד מה לעשות.
חשוב לי לציין את הסבלנות העצומה שלך, ההסברים, צורת החשיבה שלך שנתנו לי להגיע לרמת מוצר גבוהה, אין ספק שהרבה מעבר למה שהייתי מסוגלת לעשות אם הייתי עושה לבד.
בנוסף, ההדרכה שלך כוונה והתמקדה באופן ספציפי בעסק שלי כך שהמוצר הסופי עונה בדיוק על הצרכים האישיים שלי כבעלת עסק.
ענית על כל שאלה עם המון סבלנות והצלחתי להרגיש את האכפתיות שבך.
אתה מאוד מיוחד.
תודה רבה!
ד”ר איילת רוזנפלד

מומלץ מאוד, חובה לקבל הדרכה מסודרת.
כאדם שעוסק בהדרכה מזה שנים אני מבין את החשיבות של קבלת הדרכה מסודרת, הדרכה טובה כדוגמת זו של עמרי רווח מסדרת טוב יותר את ההבנה והידע שנרכש תוך כדי “תנועה” ומונעת קבלת החלטות עסקיות שגויות.

www.mabat3.co.il
פייסבוק – Yosi Rubin

השתתפתי בהדרכת פייסבוק בהנחיית עומרי רווח.

בסדנא קיבלתי כלים מעשיים וחשובים כגון:
הקמת דף וקבוצה בפייסבוק
פתיחת אירוע עסקי
יצירת “דף מעריצים”
ניהול רשימות חברים ועוד.

עומרי מקצוען, בעל יכולת הדרכה טובה, ממוקד,
סבלני ונעים.

היה עונג, לשבת בבית, עם כוס קפה ולקבל הדרכה, תוך כדי חיסכון בזמן נסיעה מבוזבז, דלק, חנייה וכו’.

אני ממליצה בחום על הסדנא ועל עומרי.

שוש מעוז אריה

השבוע עברתי הדרכה בעולם הפייסבוק עם עומרי רווח. כמאמן אישי ועסקי הייתי מודע לפוטנציאל האדיר שיש לעולם הפייסבוק בנושאים של שיווק, פרסום וקשר עם לקוחות בעסק כמו שלי.
אך בהדרכה התבררו לי הממדים האמיתיים והם הרבה יותר גדולים ממה שדמיינתי. בחלקים נכבדים מהכלים הקיימים בפייסבוק לא עשיתי שימוש מעולם ודיי גיששתי באפלה. ההדרכה האירה לי את הדרך בעולם הגדול הזה שנקרא פייסבוק
למדתי על המון כלים שימושיים וכיצד להשתמש בהם בצורה האופטימאלית לצרכי העסק שלי.ההדרכה הועברה בצורה טובה מאוד, נינוחה עם הסברים פשוטים וטובים, קיבלתי תשובות לכל השאלות ויצאתי עם המון דברים שאני הולך ליישם כבר בימים הקרובים לקידום העסק שלי.

אייל בן אדיבה

ANY CHARACTER HERE
ANY CHARACTER HERE

צפו בוידאו שחושף את הערכה:

התגובות המרגשות שלכם לחשיפת הערכה:

הערכה (לפני הבונוסים)


מה אני מקבל בערכה?

הדרכות מתחילים:

  • איך להתנהג בפייסבוק על מנת לקבל את אהדת הקהל
  • גישה שיווקית מנצחת עבור פייסבוק (ובכלל עבור העסק שלך)
  • צעד אחר צעד – פתיחת פרופיל אישי
  • שדרוג כל פרופיל לפרופיל מצויין
  • לחסוך לעצמך שעות וימים ע”י שימוש ברשימות חברים
  • איזה קבוצה בפייסבוק כדאי לי לפתוח
  • איך פותחים קבוצה

הדרכות למתקדמים:

איך להגיע אל קהל היעד שלי?

4 שיטות שונות להגיע אל קהל היעד שלכם, בין אם הוא רחב כמו “כל הישראלים” או בין אם הוא ממוקד כמו למשל, נשים בהריון דוברות אנגלית שגרות בספרד.

יצירת עבודת צוות בין שני גיבורי על (פייסבוק + רשימת דיוור):

זה אחד השילובים הטובים ביותר, שהיו הכרחיים עבורי בהגדלת העסק מ-8000 ש”ח בחודש בספטמבר 2009 ל-17,000 ש”ח בחודש במאי 2010 (בתוך 9 חודשים)

דף אוהדים בפייסבוק:

דף אוהדים זה אחת המתנות הגדולות ביותר שפייסבוק מציע לעסקים, בערכה תמצאו הדרכות מפורטות, החל מצעד אחר צעד כיצד להקים דף אוהדים,
דרך הסברים מפורטים איך לעבוד נכון עם דף האוהדים על מנת לגרום לגדילה מתמדת שלו (בהשקעת זמן נמוכה), שיטות כיצד לפרסם אותו, להגיב נכון לאנשים שרושמים בו,
לשלב בתוכו טופס של צור קשר בחינם (גם אם אין לכם רשימת דיוור או אתר!)

פייסבוק + האתר שלכם:

כיצד לעבוד נכון במידה ויש לכם גם דף אוהדים וגם אתר, איך לשלב בינהם.  איך לגרום לתנועה בריאה מאחד לשני.

הדרכות למקצוענים:

HTML למנהלים – הסבר על שפת האינטרנט ששליטה בה תחסוך לכם מאות ש”ח של עבודת מתכנתים.

FBML – פרק שלם מוקדש לקודים מוכנים אותם תוכלו לשלב בקלות בדף האוהדים שלכם, החל מהוספת קובץ קול שיברך את המגיעים אל הדף בקולכם, דרך שילוב וידאו מיו-טיוב, שילו של מערכת דיוור בדף שלכם (מאוד שימושי להגדלת רשימת התפוצה שלכם), הוספת מערכת תגובות, ועד בניית לשוניות בתוך הדף שיתנו לו יכולות של אתר אינטרנט.

והדרכות לכולם:

זה הכל בגישה: למחשב, לפייסבוק, לשיווק!

בחלק של המבוא תמצאו פרק המתייחס אל גישה למחשב וגישה אל הפייסבוק – ומיועד לשים אתכם מראש על מסלול הצלחה.
מסלול הצלחה בו אלו שהישיבה מול המחשב מתסכלת אותם ילמדו איך “לריב” פחות עם המחשב, ולהיות פחות מתוסכלים.
כל מי שלא נולד עם הרשת החברתית ביד… (כולנו?) ושעוד לא לגמרי הבין איך להתנהל שם, ילמד את הגישה המתאימה לרשת החברתית.

גישה שיווקית מנצחת

בפרק המוקדש כולו לגישה שיווקית תמצאו איזו גישה שיווקית מנצחת תביא לכם הצלחות – לא רק בפייסבוק, אלא בכלל בעסקים.
בתוך ארבעה חודשים מהרגע שאני הבנתי את הגישה הזאת עשיתי מהפך בעסק של 180 מעלות, וממאבק וייאוש סביב השגת כל לקוח חדש יצרתי מערכת שמביאה אלי לקוחות יותר מכפי שאני יכול לשרת, ברגע שתבינו גם אתם את הסוד שמאחורי הגישה השיווקית, תוכלו לעשות שינוי מאוד משמעותי בעסק שלכם. לא רק בפייסבוק.

בואו נסתכל יותר לעומק מה יש בערכה:


הערכה בנויה כך שתוכלו לקבל את התכנים שלה בדרך הנוחה לכם, 3 דיסקים שאותם תוכלו (ומומלץ) לשמוע ברכב.
2 תקליטורים למחשב עם 13 שעות של וידאו, שמסודר עם אינדקס מדוייק ומסודר.
חוברת תמלול שכוללת את כל החומר שבדיסק מספר 1 – הדיסק הארי שבו עיקר ההדרכות.
והספר הכלול בבונוסים – מדריך כיס למשווק – שיווק חכם בפייסבוק.

דיסק 1)

11 שעות של הדרכות וידאו מקוטלגות, זוהי ליבה של ההדרכה:
הדיסק מחולק לתשעה פרקים:

מבוא

  • שימוש בדיסק
  • גישה נכונה לפייסבוק
  • גישה שיווקית מנצחת

פרופיל אישי

  • צעדים ראשונים בפייסבוק
  • פתיחת פרופיל אישי
  • שידרוג לפרופיל מצויין
  • לחסוך זמן בעזרת רשימות חברים
  • לקבל יותר “כן” בדף הבקשות.

הקבוצה בפייסבוק

  • יתרונות הקבוצה
  • למה כדאי לנו לפתוח קבוצה
  • דוגמאות לקבוצות שמשיגות תוצאות
  • איך פותחים צעד אחר צעד
  • איך לקדם את הקבוצה שלי
  • שימושים מתקדמים

דף אוהדים

  • מה היתרונות
  • למה זה טוב?
  • דוגמאות לדפי אוהדים שעושים את העבודה
  • איך פותחים דף צעד אחר צעד
  • שימושים אפקטיבים בדף
  • סוגי העדכונים שאנחנו יכולים לפרסם בו
  • איך לקבל תגובות
  • שדרוג דף האוהדים עם לשונית נחיתה
  • הוספת תיבה משלנו לדף האוהדים
  • שילוב הבלוג בדף.

ארועים בפייסבוק

  • להפוך אהדה לכסף
  • איך לפתוח ארוע
  • מה לכתוב בו על מנת שישיג תוצאות
  • איזה שימוש חשוב שנעשה בו (וכמעט אף אחד לא מנצל את זה)
  • למה חשוב כל כך לדעת מה ההבדל בין ארוע שיוצרים מקבוצה לארוע שיוצרים מדף אוהדים.

הפרסום הממומן בפייסבוק

אחד הכלים הפחות מובנים בפייסבוק, הפרסום בפייסבוק הוא כמו אחד הדרקונים ששום אביר (משווק אינטרנטי) לא מצליח לנצח ולהציל את הנסיכה (לקבל החזר על ההשקעה)בפרק הזה אני מלמד אתכם איך לנצח את הדרקון, בין אם אתם אבירים או נסיכות, תוכלו לעשות זאת, לפצח את הפרסום בפייסבוק וליצור פרסום שיביא לכם תוצאות בהחזר מצויין על ההשקעה.

FBML+

בפרק זה אלמד את המתקדמים ובעלי הסבלנות למחשב איך לעבוד בקלות עם HTML.
כמו כן תלמדו איך להביא את הדף שלכם לרמה מקצועית הבאה.
ע”י שימוש במאגר מצויין של קודים שאותם אפשר להעתיק ולהדביק לדפי האוהדים, הכל כמו עד עכשיו מלווה בהדרכות וידאו שמראות צעד צעד מה צריך לעשות.

  • תלמדו איך להוסיף קובץ קול אל דף האוהדים שלכם
  • איך להכין דף עם טופס שאוסף כתובות מייל אל מערכת הדיוור שלכם
  • איך להוסיף מנגנון של תגובות
  • איך ליצור לשוניות בתוך הלשונית (ממש כמו אתר שלם בתוך דף האוהדים שלכם)
  • איך להסתיר תוכן ממי שאינו אוהד ובכך להעלות את כמות המצטרפים אל הדף שלכם.
  • איך להוסיף וידאו מיו-טיוב אל תוך הדף שלכם.
  • איך לשלב את מערכת הסטטיסטיקות של גוגל בתוך דף האוהדים.

מתקדם

פרק של שימוש מתקדם בפייסבוק, אם כי למרות שמו, כמעט כל אחד יכול לו – גם מתחילים יוכלו להרוויח וליישם את הידע שבו.
תמצאו בתוכו שלושה תתי פרקים:
1. מדידת תוצאות מפייסבוק – תשע דרכים למדוד את התוצאות שפייסבוק מביא לכם.
2. דרכים לפילוח קהל היעד – תשע דרכים להגיע ולאסוף את קהל היעד שלכם
3. כוחן של תמונות בפייסבוק – כאן יתגלו לכם השימושים המדהימים שתוכלו לעשות בתמונות בפייסבוק, שהם אחד ממנועי הסילון שאפשר להרכיב על הנוכחות שלכם בפייסבוק (בין אם זה פרופיל אישי, קבוצה או דף אוהדים..)

פרק אחרון – בונוסים

כאן מחכים לכם חלק מהבונוסים שמפורטים בהמשך..
הבונוסים האחרים יגיעו אליכם עוד קודם – עם רכישת הערכה חלקם ישלחו אליכם מיד במייל.

דיסק 2)

פייסבוק ארץ הפלאות – ההדרכה המשותפת של לילך דרור, מנכ”לית מגירות ועמרי רווח.

500 איש היו על הקו לשמוע את השיחה הזאת, 150 איש רכשו את ההקלטה של השיחה (רובם רצו לשמוע אותה שוב)

ואתם באדיבות של לילך דרור, מקבלים אותה יחד עם הערכה מתנה!

זוהי הדרכה קצבית מאוד, מהירה מקצועית ובעיקר מהנה. השלמה מצויינת לתוכן שבערכה!

דיסק 3)

איך להאיץ את העסק שלך בפייסבוק מ-0 קמ”ש ל-100 קמ”ש

הרצאה מאת עמרי רווח, שנכתבה במיוחד לרוכשי הערכה.
הנחיות שלב אחר שלב מה לעשות על מנת לייצר תוצאות מעולות מפייסבוק.
הרצאה מרתקת של 45 דקות.

דיסק 4)

שני ראיונות עם בעלי עסקים מצליחים בפייסבוק:

רותם נמיר-פרדס – הצלחה של יועצת נדל”ן:

  • מה גרם לדף של רותם להמריא בכחודש אחד ל-400 אוהדים.
  • איך לבצע את ה”קריאה לקיר” במהלך וובינר, שגורמת לעשרות תגובות בזמן קצר.
  • טכניקה פשוטה לשיתופי פעולה מיידים עם חברים בפייסבוק – הגדלה מיידית של הדפים והקבוצות שלכם.

עו”ד עוז חיים – עו”ד לקניין רוחני וזכויות יוצרים:

  • מה גורם לאוהדים שלך להגיב ולהיות מעורבים בדף
  • למדו מעוז איך לשמור על פרופיל אישי לחברים בלבד ועדיין להשיג תוצאות מעולות מהדף
  • דף אוהדים עם 300 איש בלבד – ועדיין משיג תוצאות לשביעות רצונו של עו”ד עוז.

דיסק 5)

ראיון עם אודי אבן עזרא הבעלים של ג’ינג’ית בגדי מעצבים

* איך ג’ינג’ית יוצרת מעורבות של הלקוחות שלה
* כיצד גורמים ללקוחות לתייג את עצמם על המוצרים שלכם (ובכך להפיץ את המוצר שלכם אל כל חבריהם)
* הסוד של קטלוג מוצרים מצליח כבר בדף האוהדים
* שמעו מאודי איך הוא יודע למדוד עד כמה הדף שלו מספק תוצאות.

חוברת תמלול + 174 עמודים

  • תוכן מפורט של כל ההדרכות בדיסק 1 על מנת שתוכלו למצוא בקלות את ההדרכות שאתם רוצים.
  • דף מעקב אחר רעיונות ומשימות שעולים לכם במהלך הצפייה
  • תמלול של כל 11 השעות של ההדרכות מדיסק 1.

לרכישה מלאו את הפרטים ועברו לדף התשלום

שם פרטי *
טלפון *
דואר אלקטרוני *

עמרי היקר,
כמו תמיד, כל עשייה שלך נותנת ערך עצום. גם הקורס הזה.
למרות שאני יחסית פעילה בפייסבוק ומנהלת כבר קבוצה ודף אוהדים, קיבלתי כלים חשובים והבנה גם על איך בדיוק דברים עובדים ומה היתרונות והחסרונות בכל מערכת (פרופיל, דף הבית, קבוצה, דף אוהדים וכו’) ואיך אוכל להשתמש ביתרונות אלו לקידום העסק שלי. אני יודעת שאני הולכת ליישם מיד.

תודה
ד”ר איילת רוזנפלד

את עמרי פגשתי לפני מספר שנים ובשנה האחרונה הוא יד ימיני בכל מה שקשור לליווי ותמיכה, ייעוץ וביצוע פעולות שיווקיות באינטרנט. עמרי מביא ידע מקצועי רב בתחום, כלים חדשניים, יצירתיות, וכישורים רבים נוספים שקצרה היריעה מלפרט. בנוסף לכל זה מדובר באישיות חמה, לבבית, קשובה, עם מודעות שירותית מהגבוהות שפגשתי. עמרי הוא נכס לכל בעל עסק שזקוק לשירותים הללו.

… בזכות עמרי גיליתי עולם ומלואו ולמרות שאני בתוך הפייסבוק כבר מעל שנה התבהר לי כמה אני בעצם לא יודעת ושיש לי עוד המון מה ללמוד – ושבהחלט כדאי להשקיע את הזמן – כי נפתחה בפני עוד הזדמנות ועוד ערוץ למנף את העסק שלי ולשווק קל ובחינם !

ניכר שעמרי מצוי בנבכי הפייסבוק ויש עוד המון מה ללמוד ממנו בתחום…

אני ממליצה בחום לכל מי שרוצה להכיר את עולם הפייסבוק בכלל ולמי שרוצה ללמוד על הפוטנציאל העסקי של הפייסבוק בפרט !

נילי דור האלה, מנכלית, בעלת עסק לשיווק שירותים ומוצרים של ייעוץ, טיפול, הדרכה והכשרת אנשי מקצוע בתחום של תרפייה ואימון צחוק. www.nilidorhaella.co.il

הייתי ממליצה לחברים שיש להם עסק שיותר נכון לשווק אותו בפייס, עסקים בעלי ייחודיות שזקוקים לקהילה תומכת וחברה מה שאין בקידום בגוגל שהוא אטום ללא מחוייבות רגשית. ואני יודעת מה שאני אומרת, כמי שקידמה את עצמה בגוגל והרגישה במירוץ שהיא לא תוכל לנצח בו, אצלי החברה והקהילה יחסי האנוש הם הצד המוכר מוצר שלי:)
תודה רבה עומרי!

אוריה עזאני

הקורס גרם לי להסתכל בצורה שונה לגמרי על הפייסבוק.
אני מבין טוב יותר את האפשרויות האדירות של הפייסבוק ככלי להפצת רעיונות / שירותים.
מוטי סחראי

תודה רבה על עצם הנתינה. מאוד מיקצועי, עושה רושם שאתם יודעים על מה אתם מדברים ממליצה לכל בעל עסק. לי עדיין אין אתר ובהחלט אשתמש בדף אוהדים או קבוצה כדף נחיתה לעסק שלי

אטי פרחי-שבו

עומרי רווח-מקצוען בשימוש בפייסבוק.מדריך,מסביר ומאיר פנים(גם אם את פניו לא תמיד רואים…)

תמיר מגדל

…לא פחות חשוב – עמרי חולק עם משתתפי הסדנה טיפים חשובים לשימוש שיווקי נבון בפייסבוק שמטרתו למנוע הטרדה של הגולשים שלא לצורך ואנטגוניזם כלפי המותג או העסק שלך.מומלץ בחום לכל מי שרוצה להפיק מצונאמי בשם פייסבוק תועלת עסקית.

סבטלנה ויינברנד
תקשורת שיווקית באינטרנט
http://svetlanav.cafe.themarker.com/

עמרי ערב טוב,
מאוד נהניתי מהסיור שהשתתפתי בו. הוא היה מקיף, מקצועי ובעיקר מעניין.
אשמח ליצור עמך קשר בתחילת שבוע, על מנת לקבוע איתך סדנא פרונטלית למנהלי האוניברסיטה הפתוחה אני בטוחה שזה יתרום לכולם.

סוף שבוע טוב,
נירית וינגרטן, מנהלת פרסום
לימודי ההמשך
של האוניברסיטה הפתוחה
www.openu.ac.il/schools

עמרי,
תודה רבה על הדרכה מקצועית ומעמיקה, על יחס אישי , על כל כך הרבה ידע בזמן קצר. התחלתי את ההדרכה  עם ידע אפסי בפייסבוק והיום אני במקום אחר, עם הרבה יותר ידע, הבנה, ורצון להמשיך ולהתקדם מבחינה אישית ומקצועית.

ושוב, תודה רבה!
טל ישראל

ANY CHARACTER HERE
ANY CHARACTER HERE

אבל הערכה הזאת לא מתאימה לכולם… למי היא לא מתאימה?

  • הערכה אינה מתאימה לאלו שמחפשים לעקוץ, “לעשות מכה”, לעבוד על המערכת ועל אנשים, או חולמים על לעשות בוחטות של כסף בלי לעשות עבודה ובלי לתת ערך לאנשים – תעברו הלאה בבקשה, יש הרבה אתרים ותוכניות אחרות שמחכות שתסתבכו איתם. הערכה הזאת אינה בשבילכם.
  • למי שמצפה רק לקנות את הערכה, לשים אותה ליד המחשב ושמיד הבית שלך יתמלא בכסף וצ’קים יעפו אל תוך הבית – אז יש לך פנטזיה יפה, אבל לצערנו זה לא עובד כך.
    אתה תצטרך לצפות בערכה – בכולה או בחלקים ממנה, וגם לעשות דבר נוסף – ליישם את אשר למדת בפייסבוק. או אז הבית יתמלא בלקוחות ובכסף. לא לפני כן.


אז למי היא כן מתאימה?

  • לאנשים שיש להם מוצר או שרות אמיתי להעניק לעולם.
  • לאנשים ששיווק עד כה לא היה הצד החזק שלהם, ומוכנים להפתח לדרך שהולכת להוביל מעתה את העולם בהפיכת אנשים זרים ללקוחות אוהבים.
  • לאנשים שיודעים שיווק מצויין, וכמו הנ”ל מבינים ששיווק ברשתות חברתיות ובפייסבוק – זה הדבר הבא.
  • לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים.
    רק רשימה חלקית לדוגמא: מטפלים, מנחי סדנאות, מוסכים, רופאים, עו”ד, מגשרים, מרצים, בוני אתרים, מעצבים, מסעדות, בתי-קפה, מועדונים, חברות קוסמטיקה, חברות אופנה, קייטרינג, אולמות ארועים, מארגני טיולים, טכנאיים, חברות השמה, חברות ביטוח, סטראפיסטים, בתי דפוס, צלמים, שדכנים, חנויות בגדים, חנויות מחשבים… ועוד ועוד בעלי עסקים. כאשר הכלל המנחה הוא – אם קהל הלקוחות שלך גולש בפייסבוק, יש לך מה לעשות שם.

ANY CHARACTER HERE
ANY CHARACTER HERE

שאלות נפוצות:

האם פייסבוק זה לא רק בזבוז זמן? צריך להשקיע המון עבודה, בתוך המון פטפטת ללא תוצאות?

להרבה בעלי עסקים הנסיון שלהם הוכיח שפייסבוק הוא בזבוז של זמן, הם לא ידעו איך לשווק, לא למדו את הנושא ולכן הקדישו זמן רב בלעשות פעולות שלא משיגות להם תוצאות, עבורם פייסבוק הוא בזבוז של זמן ועדיף שיתרחקו ממנו. לעומת זאת, למי שמוכן להקדיש זמן להבין איך פייסבוק פועל, איפה הם נקודות החוזקה של כל פונקציה ואיך להתאים אסטרטגיה שיווקית שתביא תוצאות – עבור אותם אנשים פייסבוק יחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה.

האם פייסבוק זה לא רק לילדים? הילדים שלי בפייסבוק…

פייסבוק זאת רשת שהתחילה בארה”ב באוניברסיטה, כאשר החלה להצליח היא יצאה מגבולות האוניברסיטה והתפרסה לכל הגילאים. הראשונים לאמץ אותה בארץ היו הישראלים שחזרו מטיולים בחו”ל והוזמנו ע”י חבריהם להצטרף אל הרשת, משם הרשת התפרסה אל מי שמאמץ טכנולוגיה חדשה במהירות שיא – הילדים שלנו.
עם זאת אנו רואים כעת שקבוצת הגיל שגדלה הכי מהר היא הקבוצה של גילאי 35+, כעת לאחר שהרשת הוכיחה את עצמה כהדבר הבא בתקשורת בין אנשים, גילאי ה-35+ עושים גם הם את העלייה אל פייסבוק.
בימים אלו האוכלוסיה הבוגרת, גילאי 25-65, מהווה כמחצית מאוכלוסיית פייסבוק (1,546,160 ישראלים מעל גיל 25, נכון ל-25 ליולי 2010).

התפלגות הגילאים בפייסבוק - יולי 2010

רגע, האם אני אמור לשווק את המוצר שלי והשרותים שלי לחברים שלי?! הם ישנאו אותי על כך!

טעות נפוצה של מסתערים מתחילים זה לשווק את העסק שלהם שוב ושוב לחברים שלהם… אותם חברים שישמחו מאוד לשבת איתם על קפה, אבל אין להם צורך או רצון לקרוא את התכנים המקצועיים שלהם…
יש דרכים אחרות!
בערכה אני מלמד אתכם כיצד לשווק בפייסבוק לאנשים אשר מתעניינים במוצר, שרות או מקום שלכם, בלי לנג’ס לחברים שלכם… כדי שימישכו להיות חברים שלכם.

אפשר לפלח בכלל את הקהל בפייסבוק?

עסקים רבים מבינים שהם צריכים לפלח את השיווק שלהם לקהל היעד ולא לעבוד בצורת “שלח לחמך”. עסקים כאלו ימצאו פרק שלם שמוקדש לאיך להגיע אל קהל היעד שלהם בתוך פייסבוק. זה בהחלט אפשרי.

לרכישה מלאו את הפרטים ועברו לדף התשלום

שם פרטי *
טלפון *
דואר אלקטרוני *

ANY CHARACTER HERE
ANY CHARACTER HERE


הבונוסים שתקבלו עם רכישת הערכה:

בונוס 1: 25 סימנים של Copy Signs

Copy Signs הינה ערכת סימנים גרפיים המיועדת להגברת המכירות של דפי האינטרנט והחומרים הפרסומיים שלכם.

רוכשי הערכה מקבלים – 25 סימנים של Copy Signs + קטלוג מקוצר בחינם – בשווי של 149 ש”ח

וגם הנחה יחודית של 150 ש”ח לרכישת ערכת Copy Signs

ANY CHARACTER HERE

בונוס 2: הרצאת וידאו מאת ערן שטרן

הרצאת וידאו יחודית בת 33 דקות בנושא: “כיצד לבלוט מעל התחרות – ולהכניס עוד אלפי שקלים לחשבון הבנק שלכם!” – בשווי של 249 ש”ח

בהרצאה זו תלמדו:

  • איך להיות יצירתי יותר בכתיבה השיווקית שלכם!
  • להגדיל את התגובות והתוצאות לכתיבה שלכם במאות אחוזים ויותר!
  • אסטרטגיה פשוטה, מהירה ומוכחת להגדלת המכירות שלכם באלפי שקלים נוספים!

סה”כ שווי הבונסים עד כה – 548 ש”ח!

ANY CHARACTER HERE

בונוס 3: מדריך לשילוב פייסבוק בוורדפרס

בונוס 3 כולל בתוכו שני בונוסים שאתם מקבלים מקרני וג’קי מ- 2WinMarketing

הראשון הוא מדריך כתוב עם צילומי מסך המסביר איך לשלב את מנגנון התגובות מפייסבוק בבלוג מסוג וורדפרס

הבונוס השני – המדריך השני, זהו אחד הסודות שג’קי מגלה כאן לראשונה:
וזה איך לקבל עדכונים מדף האוהדים שלכם, ולדעת כאשר מישהו כותב שם משהו חדש!
פתרון מצויין לכל מי שעובד עם דף אוהדים.
שווי הבונוס $49 (191 ש”ח)

ANY CHARACTER HERE

בונוס 4: באנר לדפי אוהדים במחיר מצחיק

עיצוב מקצועי של לוגו ע”י סטודיו נווה (מתוך תבנית) במחיר מיוחד לרוכשי הערכה
חסכון של 232 ש”ח

סטודיו נוה מציע לך בונוס שישדרג את דף האוהדים שלך!

אז מה הבונוס כולל?

  • בחירת באנר לוגו מעוצב מתוך מגוון תבניות
  • בחירת ערכת צבעים מתוך מספר אפשרויות לכל תבנית
  • שילוב הלוגו של העסק שלך
  • שילוב טכסט לפי בחירתך, בהתאמה לעסק שלך
  • אופציה להחלפת תמונות (בתוספת תשלום מצחיקה עוד יותר…).

מחיר רגיל ללקוח = 522 ש”ח (כולל מע”מ)

המחיר עבור רוכשי הערכה = 290 ש”ח (כולל מע”מ) בלבד!!!

ANY CHARACTER HERE

בונוס 5: ההדרכה – פייסבוק ארץ הפלאות

המפגש האגדי בין לילך דרור, מנכ”לית מגירות, לעמרי רווח הוליד את אחת ההדרכות הכיפייות, שעה וחצי מהנות ומעשירות בידע על שיווק וקידום בפייסבוק.

יותר מ-450 איש היו על הקו בהרצאה הזאת

שווי ההדרכה 112 ש”ח

ANY CHARACTER HERE
ANY CHARACTER HERE

ANY CHARACTER HERE

בונוס 6: שתי הדרכות אינטרנטיות בלעדיות לרוכשי הערכה

רוכשי הערכה יקבלו כניסה לשתי שיחות אינטרנטיות בלעדיות.
בשיחות אענה על השאלות המובילות שלכם, כך שאם נתקעתם במשהו קריטי תוכלו לקבל עליו תשובה בשיחה הזאת.
שימו לב – את ההקלטות של ההדרכות תקבלו גם כן (באתר מאובטח ששמור רק לכם.) כך שגם אם לא תוכלו להשתתף בהדרכות האלו, עדיין תוכלו לקבל את התשובות.

תרשמו כבר עכשיו ביומן:

16 לאוגוסט יום שני, 09:00-11:30 בבוקר

15 לספטמבר, יום רביעי, 09:00-11:30 בבוקר.

שווי הבונוס – שתי שיחות של שעתיים וחצי – 400 ש”ח

ANY CHARACTER HERE

בונוס 7: הספר שיווק חכם בפייסבוק

הספרון המבוסס על סדרת הטיפים לשימוש מתקדם בפייסבוק, בתוספת מאמרים חשובים שפרסמתי בבלוג.
מטרתו לאפשר לך ללמוד בצורה מהנה את הצעדים החשובים בשיווק בפייסבוק על מנת להתחיל ברגל ימין שיווק מוצלח בפייסבוק.
יותר מ-200 איש קיבלו את הספרון – והתגובות מהם מעולות.

תוכן הספר

  • השילוש הקדוש של פייסבוק
  • דף אוהדים בפייסבוק – לא מה שחשבת
  • ערוץ תקשורת לקשר חם עם הלקוח
  • הפצה ויראלית זאת לא מחלה
  • התנועה לקידום מעמד האלפקה – גם לה יש קבוצה בפייסבוק
  • איזה קבוצות כדאי לי לפתוח?
  • No Fear?
  • פורום משלי? תודה!
  • גינון שוטף לנכסים שלכם
  • עוזבים את העכבר והולכים לאירוע!
  • לוקחים אחריות על ההצקות
  • משווקים נכון וביעילות
  • הפרופיל האישי
  • שמונת ההרגלים של משווקי פייסבוק אפקטיביים ביותר
  • סודות ההצלחה בפייסבוק
  • לתת לחברה חיצונית לנהל לי את הפייסבוק?

שווי הספר – 89 ש”ח

מדריך כיס למשווק - שיווק חכם בפייסבוק
ANY CHARACTER HERE

סה”כ שווי הבונוסים = 1572 ש”ח

ANY CHARACTER HERE

עכשיו, שימו לב לאחריות שאתם מקבלים:

ANY CHARACTER HERE
ANY CHARACTER HERE

כמה עולה הערכה?

איך מתמחרים ערכה הדרכה שבה 15 שעות של תוכן מקצועי (11 שעות בוידאו, 4 שעות על CD) + בונוסים בשווי 1,572 ש”ח.

הנה כמה קטוגריות שעזרו לי לתמחר:

תעריף של 15 שעות איתי
רוכשי הערכה מקבלים 15 שעות של תוכן ממני, לו היה זה בפגישה אחד על אחד איתי, זה שווה ל-8250 ש”ח + מע”מ
(התעריף שלי עומד כעת על 550 ש”ח לשעה)
* בניגוד לפגישה אחד על אחד – אותם 15 שעות מוקלטות עומדות לרשותכם שוב ושוב, תוכלו לצפות בהם כמה פעמים שתרצו, בכל שעה שתרצו.

תוכניות לימוד מקיפות בחו”ל
תוכניות מעמיקות על שיווק במדיה חברתית בארה”ב נמכרות בסדר גודל של $2,000 (8,000 ש”ח)

תוספת ההכנסה ו/או החסכון שיפיקו רוכשי הערכה
הערך שיפיקו רוכשי הערכה מזרימה קבועה של לקוחות אל העסק שלהם לאחר שישתמשו בערכה נע בין 1000 ש”ח לחודש במקרים של יישום חלקי לעסקים קטנים בראשית דרכם (בהערכה זהירה) ועד עשרות אלפי ש”ח לחודש לעסקים שיעשו שימוש מלא בערכה בתבונה. (בטוח שיהיו גם כמה עסקים שיציגו בטופס המשוב שאשלח אליהם כעבור שנה גם הצלחות של מאות אלפי ש”ח בחודש)
בנוסף יש מרכיב החסכון שיפיקו בעלי הערכה מכך שיהיה להם ערוץ תקשורת ישיר וחינמי אל הלקוחות שלהם.
ובמידה והם יבחרו לפרסם בתשלום בפייסבוק – יחסכו סכומים אדירים כאשר ידעו לעשות פרסום נכון ויעיל.

אז כמה הערכה תעלה?
10,000?
8,000?

רגע, יש עוד שיקול אחד שחשוב לי להכניס:
וזה שהערכה תהיה נגישה לכמה שיותר עסקים, גם כאלו שהם בתחילת דרכם וקשה להם לשלוף אלפי ש”ח מהכיס.

ולכן היא לא הולכת לעלות 8,000, גם לא 5,000.

צימצמתי והורדתי את המחיר אל, שימו לב, מתחת ל- 1,500 ש”ח.

כן, זה כבר כמעט לא הגיוני, למכור ערכה שרק הבונוסים שבה שווים ל-1,572 ש”ח בפחות מ-1,500 ש”ח.
אבל זה מתאפשר לי וזה גם מרגיש נכון. ולכן זה מה שיהיה.

ולכן המחיר של הערכה 1200 ש”ח + מע”מ

(1392 ש”ח כולל מע”מ)

* המחיר כולל משלוח

במחיר כזה, כל עסק מקבל הזדמנות להכנס ברגל ימין אל הפייסבוק ולהפוך להצלחה.

אם תרצו תוכלו לפרוס את התשלום לשלושה תשלומים שווים של 464 ש”ח (כולל מע”מ)
וכך בהשקעה של 464 ש”ח לחודש, למשך שלושה חודשים יהיה בידכם ידע מנצח איך לעשות את העבודה בפייסבוק, להשיג תוצאות ולפתוח עבורכם ערוץ שיווקי שעובד ומביא לכם זרימה קבועה של לקוחות בהשקעה נמוכה.

לרכישה מלאו את הפרטים ועברו לדף התשלום

שם פרטי *
טלפון *
דואר אלקטרוני *

4 תגובות ל “סודות השיווק בפייסבוק”

  • היי עומרי,
    רכשתי את הערכה!
    היא נראית מבטיחה ואני בטוח אעשה בה שימוש מועיל.
    תודה, המשך בעשייה המבורכת

  • אוריאל says:

    שלום לעמרי
    רכשתי את הערכה
    ואני ממש מחכה לקבל אותה
    יש כל כך הרבה אנשים שצריכים עזרה בחיים
    ובעזרת הערכה שלך אני מאמין שאוכל לחשוף בפניהם את הדרך שלי לעזור להם!
    אתה מציע אחריות לשנה כך שההשקעה הזו רק יכולה להיות משתלמת
    שיהיה בהצלחה להביא את ערכה זו לכולם…

  • אהרון says:

    שלום עמרי
    רכשתי את הערכה
    זה מרגיש לי ממש טוב ונכון
    אני בטוח שבעזרת הידע שנלמד אוכל להעניק עזרה
    וטיפולים למספר רב יותר של אנשים ולתת להם להרגיש טוב יותר
    שיהיה לכולם בהצלחה רבה
    יום נפלא

  • אמנון קדם says:

    מה הרקע שלך ניסיון וכדומה.אשמח לקבל תשובה.052-2457974

כתוב תגובה