ביום אחד – מערכת שיווקית שתביא לך לקוחות חדשים לעסק

שמתם לב כמה זמן, אנרגיות ותסכול משקיעים עסקים רבים ביצירת מערכות שיווקיות שלעיתים נכשלות ולא מביאות תוצאות?
מוצרים חינמיים, וובינרים, אתרים, בלוגים, סדרות וידאו, דפי פייסבוק, קבוצות פייסבוק, מפגשי נטוורקינג, רשימת תפוצה, לינקאדאין, גוגל פלוס, פעילות באינסטגרם ועוד ועוד ועוד.

הערוצים האלו יכולים להיות אפקטיבים לפעמים, אבל עסקים רבים מידי טובעים בינהם וככל שהם מעמיקים בהם הם שוכחים ומאבדים את המטרה שלשמה החלו בשיווק – להביא לקוחות לעסק. 

בתקופה האחרונה עבדתי עם הרבה עסקים באחד על אחד וקיצרתי עבורם באופן משמעותי את הדרך להבאת לקוחות לעסק. 

התוצאה – בעלי העסקים האלו חזרו לעבוד בעסק שלהם, לתת שירות, להרוויח כסף, והם כבר לא עבדים של השיווק.
במקום זה הם מקבלים לידים חמים – פרטים של אנשים שמתעניינים בשירות שלהם, לאחר שאלו קראו על השירות וביקשו שבעל העסק יצור איתם קשר. 
מתוך הטלפונים האלו נסגרות עסקאות. 

אז איך יוצרים מערכת שמביאה לקוחות מבלי לשעבד את בעל העסק?
אני אגלה לכם את הסוד עכשיו:

דף מכירה וקמפיין ממומן.

זהו.

דף מכירה שמסביר על השירות וגורם למתעניינים להשאיר פרטים, ופרסום ממומן בפייסבוק או בגוגל – בהתאם לקהל היעד.
השילוב של שני אלו מייצר לעסק לידים איכותיים שבשיחת טלפון אחוז מסויים מהם הופך ללקוחות משלמים.

האם זה כל כך פשוט?
– לא.
רוב העסקים שמנסים לעשות זאת נכשלים באחת מנקודות התורפה:

  • מקימים דפי מכירה שאינם עושים את העבודה
  • מקימים קמפיינים פרסומיים שאינם מקצועיים מספיק
  • מביאים קהל לא נכון לדף
  • מפרסמים שירות שאינו מתאים או אינו משאיר רווח לבעל העסק
  • לא יודעים איזו עלות כדאי להם להשקיע בפרסום על מנת שזה יהיה משתלם עבורם.

הנסיון שאני מביא מאפשר לדלג מעל נקודות התורפה, לעשות את הכל נכון ומדוייק מראש ולגרום למערכת הזאת להתחיל לעבוד באופן מיידי.

רוצים גם מערכת כזאת?

בתוך יום אחד נקים לך דף נחיתה וקמפיין בפייסבוק שמביא אליו את קהל היעד.

השירות כולל:

  • פגישת מרתון של חמש שעות כולל הפסקה לארוחה והתרעננות.
    (במקרים מסויימים נפצל את הפגישה לשתי פגישות)
  • הפגישה תתחיל באבחון עסקי – זיהוי המוצר שאותו כדאי לקדם
  • יצירת אסטרטגיית שיווק מתאימה ואיתור קהל היעד.
  • הקמת דף מכירה שיביא תוצאות
  • הקמת קמפיין פרסומי מדוייק (בגוגל או בפייסבוק)
  • ניהול ואופטימיזציה לקמפיין למשך חודש
  • מדידה מדוייקת של התוצאות – בדיקת עלות ההשקעה בכל פניה של לקוח חדש ועלות הבאת לקוח משלם לעסק

השירות יחסוך לך:

  • יחסוך ממך להשקיע מאות או אלפי ש”ח בקורסים בשביל ללמוד איך ליצור בעצמך מערכות שיווקיות
  • יחסוך ממך להשקיע מהזמן שלך חודשים בלימוד הקורסים שרכשת, בנסיונות, תסכולים וטעויות
  • יחסוך ממך להשקיע המון זמן ביצירת מוצרים חינמיים, בתחזוקת דף פייסבוק, במעגלי נטוורקינג
  • יחסוך ממך לעשות טעויות קריטיות כמו שיווק מוצר שאינו רווחי, חוסר מיקוד, חוסר הבנה איך לדבר אל קהל היעד וכו’

 

מה אומרים לקוחות שעברו תהליך ליווי? (שירות נוסף שאנו מציעים):

 

אינסה קליינמןעמרי היקר,
אני רוצה להודות לך על תהליך הליווי והקמת המערכת השיווקית עבור החברה שלי. כשהגעתי אלייך הייתי בתחילת דרכי בשיווק השירות, הייתי ממוקדת מאד באיכות השירות שאני מעניקה אולם המהלכים השיווקיים היו מוגבלים והניבו תוצאות דלות.
כבר בחודש הראשון לאחר הקמת המערכת השיווקית איתך עלתה כמות הפניות שלי בעשרות ליום! כיוון שבנינו את המערכת בצורה כזו שהמתעניינים מגיעים אחרי שלמדו על המוצר והערך (לידים חמים) אז גם קל יותר לסגור עסקאות והעסק נמצא בנסיקה. אני מגיעה ליעדים שלי מדי חודש ויש לי שליטה מלאה על כמות הלידים שאני רוצה הודות למערכת השיווקית שהקמנו ולידע הרב שחלקת איתי. זו פשוט קפיצת מדרגה עסקית מדהימה.

ובמישור האישי אני רוצה להגיד שנדיר למצוא איש מקצוע כל כך מנוסה כמוך שנותן את “האקסטרה מייל”, היחס המדהים, הנכונות שלך להתגייס לעזרה בכל שעה ובכל מצב, הנדיבות שלך בחלוקת הידע שלך. כל אלה הופכים את החוויה של העבודה איתך למשהו שהוא הרבה מעבר לתהליך מקצועי פרופר.

ממליצה בחום לכל בעל עסק/ חברה שרוצה להפוך את התהליך השיווקי שלו לפשוט, קל ואפקטיבי.

אינסה קליינמן
לחישות לילה להעצמת ילדים

מיכל משיחגאון, מחזיר את ההשקעה. שירות לא זול שמביא תוצאות. ממקסם את התוצאות.

מקצועי מאוד התוצאות מהירות ומצויינות – יש תמורה בעד האגרה.

גם ברמה האישית – נעים מאוד לעבוד איתו, אמין ועובד מהלב.

מיכל משיח,
iSup – גלישת סאפ וקבוצות חתירה

כמה עולה השירות?

שירות הקמת הדף והקמפיין באחד על אחד עולה 4500 ש”ח + מע”מ

(ניתן לפרוס עד חמישה תשלומים בכרטיס אשראי)

מה התעריף כולל?

התעריף כולל את האבחון, התכנון האסטרטגי, הקמת דף המכירה (בפלטפורמה שלך, או במערכת צד שלישי) וניהול הקמפיין למשך חודש אחד (בשווי 1250 ש”ח + מע”מ)
כעבור חודש תוכל/י לבחור אם להמשיך במחיר חודשי כזה (מומלץ), לנהל את הקמפיין לבד או לקבל הדרכה אישית (בתשלום נוסף) שתלמד אותך לנהל לבד את הקמפיין – תהיה לך גישה מלאה אליו והכל נעשה בשקיפות מלאה.

מה התעריף לא כולל? 

התעריף אינו כולל תקציב פרסומי לפייסבוק – אני ממליץ להקדיש בחודש הראשון סכום של 1500 עד 3000 ש”ח לפייסבוק, סכום זה יבטיח זרם של לקוחות.

אחריות

אני בטוח בשירות וביכולות לספק את התוצאות.
לכן במידה ובתוך שבועיים לא הגיעו פניות מהדף שהקמנו – אחזיר לך את כל הכסף ששולם עבורי עבור השירות. (לא אוכל להחזיר את הכסף שהושקע בפרסום בפייסבוק)

מעוניין/ת בשיחה או פגישת הכרות לפני שמתחילים לעבוד?

מלא את הפרטים ונתקשר לבצע אבחון טלפוני, ובמידה ונראה שהשירות מתאים לך נתאם פגישה:
* נותרו מקומות לכארבעה לקוחות בחודש אוגוסט

שם מלא *
דואר אלקטרוני *
טלפון נייד *
שם העסק
כתובת האתר: (במידה ויש)
כתובת דף הפייסבוק: (במידה ויש)
מה המוצר/שירות שהינך מעוניין למכור?
כמה עולה המוצר/שירות ללקוח?
האם עבדת בעבר עם דפי מכירה? כןלא
האם עבדת בעבר עם פרסום ממומן? כן לא